Informacija pacientams

Dėl registracijos pas gydytoją

Užsiregistravus pas gydytoją telefonu arba atvykus, patvirtinimo žinutė nesiunčiama. Likus 24 val. iki vizito, Jūs gausite priminimą apie vizitą pas gydytoją į kurį prašome BŪTINAI atsakyti : TAIP arba NE.

Pacientas turi atvykti gultis į ligoninę tiksliai paskirtą datą ir valandą.
Su savimi turėti:

    • šeimos gydytojo ar gydytojo specialisto siuntimą hospitalizacijai;
    • galiojančius asmens dokumentus: pasą arba kitą asmens tapatybę liudijantį dokumentą, vaikams – gimimo liudijimą arba pasą;
  • pensininko, neįgalumo, darbo biržos pažymėjimą;
  • moksleivio, studento arba kitą dokumentą, suteikiantį socialines garantijas.

Gydytojui svarbu kuo daugiau žinoti apie Jūsų ligą, ankstesnę būklę, todėl pageidautina turėti anksčiau padarytas elektrokardiogramas, rentgeno nuotraukas, tyrimų duomenis, nuolat vartojamų vaistų sąrašą, jei esate dirbantis, perspėti gydantį gydytoją, kad reikalingas nedarbingumo pažymėjimas.

Asmeniniai reikmenys:

    • asmens higienos reikmenys (dantų šepetuką, dantų pastą, šukas, muilą, skutimosi priemones, servetėlių, nosinaičių, higieninių įklotų ir kt.);
    • ligoninėje pacientai, jei pageidauja, gali dėvėti asmeninius drabužius (naktinius marškinius, pižamas, chalatus, sportinę aprangą ir kt.), šlepetes;
  • jeigu turite mobilųjį telefoną ir kroviklį.

Nereikėtų per daug rūpintis papildomu maistu iš namų. Patartina turėti mineralinio vandens, galiojančiu terminu jogurto ar kito lengvo maisto (pasitarus su gydančiu gydytoju). Maistas ligoninėje specialiai ruošiamas pagal Jums paskirtą dietą ir tiksliai skaičiuojamas Jums reikalingas jo kiekis.

Nerekomenduojama imti:

    • brangių daiktų, papuošalų ir stambios pinigų sumos;
  • už su savimi pasiimtus į skyrių brangius daiktus, papuošalus ir pinigus skyriaus darbuotojai neatsako.

Pacientas privalo:

    • laikytis ligoninėje ir kiekviename skyriuje nustatyto režimo;
    • palaikyti tvarką ir švarą visose ligoninės patalpose;
    • nedrumsti ramybės;
    • negadinti ligoninės įrenginių ir inventoriaus (pacientas materialiai atsako už tyčia sugadintą ligoninės inventorių);
    • laiku sumokėti už suteiktas mokamas paslaugas;
    • pagarbiai elgtis su personalu;
  • laikytis asmens higienos reikalavimų.

Ligoninėje pacientui draudžiama:

    • vartoti alkoholį ar kitaip svaigintis;
    • rūkyti ligoninės patalpose;
    • savavališkai išeiti iš ligoninės skyriaus, kuriame pacientas gydomas;
    • vartoti vaistus be gydytojo žinios;
    • naudotis laisvų lovų patalyne;
  • nesaugiai elgtis savo paties ir aplinkinių atžvilgiu (sėdėti ant palangės ir kt.).

PACIENTŲ IŠRAŠYMAS
Pacientai iš ligoninės išrašomi:

    • pasveikus nuo gydytos ligos;
    • tęsti toliau gydymą ambulatoriškai;
    • kai nukreipiamas į reabilitacijos skyrius;
  • kai perkeliamas tolesniam gydytis į kitas gydymo įstaigas

Išrašant pacientą iš ligoninės, jam atiduodami visi reikalingi konkrečiu atveju dokumentai (ligos epikrizė, siuntimas, nedarbingumo pažymėjimas ir t.t.).

Pacientų perkėlimas

    • pacientas, jei jo sveikatos būklė gydytojo nuomone reikalauja intensyvaus papildomo gydymo, gali būti siunčiamas į kitas sveikatos priežiūros įstaigas, išrašius siuntimą. Už kitų asmens sveikatos priežiūros įstaigų gydytojų sprendimus ar gydymo kokybę ligoninė neatsako;
    • apie išrašymą į namus ar perkėlimą į kitą sveikatos priežiūros įstaigą pacientui turi būti pranešta prieš 24 val. (išskyrus atvejį, kai pacientas skubiai perkeliamas į kitą sveikatos priežiūros įstaigą būtinajai pagalbai suteikti).
  • paciento dokumentai (medicinos dokumentų išrašas – 027/a, nedarbingumo pažymėjimas, pažymos ir kt.) išrašymo ar perkėlimo dieną turi būti sutvarkyti iki 12 00 val.

Traumatologinių pacientų dėmesiui

Po apsilankymo Priėmimo skubios pagalbos skyriuje dėl traumos pas gydytoją traumatologą, ir jam paskyrus papildomą konsultaciją, nedelsiant registruotis Ambulatorinio konsultacinio skyriaus registratūroje traumatologo konsultacijai, kuri reikalinga po 7 – 10 dienų. Būtina turėti šeimos gydytojo siuntimą. Registruotis telefonais +370 (445) 79046